Gå til innhold

Noe og pusle med mens man venter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg så forferdelig på kveldene nå, driver og små pusler litt med litt av hvert til lillegutt skal komme (noe som er leeenge til, termin 2/12). Men jeg finner liksom ikke på noe jeg virkelig liker/vil gjøre.

Noen andre som kanskje har funnet på noe skikkelig lurt? Trenger sårt noen smarte påfunn =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å lese boka "Fødsel uten smerte". Da gjør jeg 2 ting på en gang-forbereder meg på en fødsel ( forhåpentligvis uten epidural denne gangen :)) og får noe å sysle med fremover en liten priode. Med meg tar det nok laaang tid før jeg blir ferdig med å lese boka siden jeg ikke er noen kløpper på å lese eller er egentlig ikke glad i å lese!! Men jeg får i hvertfall noe å gjøre. Med forrige mann startet jeg på et kurs gjennom NKI fjernundervisning,men fikk aldri gjort det ferdig for tiden fløy så altfor fort. Men kanskje det er noe for deg?? Det koster litt med slike kurs,men det er noe du kanskje kan bruke senere etter fødsel og mammaperm?! Ellers så finnes det jo hobbyklubber og -butikker du kan gå i om du er glad i å bruke hendene? :) Det er nok det jeg kan komme med.. hehe.. Lykke til med det du måtte bestemme deg for å gjøre frem til fødselen.

Klemmer fra Mari.

Skrevet

jeg scrapper jeg. om det ikke er noe for deg så kan du fremkalle alle bildene og sette de inn i et album. kan jo hende du allerede har gjort det, men de fleste fremkaller jo ikke bilder lenger..

Skrevet

Tja, eg heiv meg på å lese Sagaen om Isfolket.. 47 bøker.... har lest den før, men er ei grei tidtrøyte...

Ellers skal eg rydde loftet :-)

Skrevet

Bøker har jeg ikke ro i stumpen til og lese så mye av, hehe =) Loftet har jeg ryddet allerede, om møblert både her og der for og få plass til den lille ( Vi er allerede 5stk i en leilighet på 83kvm) Ryddet og vasket skuffer og skap. Jeg har strikket en heldress i kumønster, malt noen bilder til og henge over vuggen/senga og prøvd meg på å lage smykker, hehe =) Lage smykker var ikke tingen for meg, fant jeg fort ut. Bilder er på plass i albumene.

Har satt meg ned for og prøve på om jeg kan klare å finne ut av hekling i kveld da, er visst plutselig en urolig sjel =)

Skal visst ikke være så greit nei =))

villemo: du har virkelig tidsfordriv ja, som skal lese om Sagaen =)

Lykke til=))

Skrevet

Digital scrapping er utmerket tidsfordriv. Hvis du har et bilderedigeringsprogram så kan du laste ned bildepynt fra www.scrapscandistyle.org

Skrevet

Hehe, takk! men no har lest ut 40 bøker, og har ikkje termin før desember.. så veit ikkje helt ka eg skal finne på heller..

Er ca akkurat like kreativ som en gråstein...

Skrevet

Jeg strikker babyteppe jeg:) Fant ett helt enkelt ensfarget teppe- oppskrift i ett blad.

Bare rett strikking hele veien. Kjempemorsomt og veldig deilig teppe som lille bebisen kan ha som kose teppe når han/hun kommer til verden.

En gave fra mor:)

Skrevet

Siden du skrev "pusle" kom jeg straks til å tenke på det kule puslespillet jeg kjøpte for en stund tilbake, et slikt der du ikke vet hva bildet skal være, du får bare et hint. Det gleder jeg meg til å begynne på! Men må ha litt tid, for det tar jo opp halve stuebordet..

Skrevet

Jeg scrapper litt og så broderer jeg julekalender:)

Skrevet

Anbefaler deg å melde deg inn i: www.lovefilm.no

Det er en filmklubb. Du velger filmene du vil se på nettet, de blir sendt i posten. Koster bare 49,- i mnd.

Jeg digger det, da kan jeg se litt film når det passer meg. Kan ha filmene så lenge jeg vil, når jeg vil bytte sender jeg de bare tilbake i posten.

Skrevet

jeg strikker baby teppe, maler, tegner, trener og leser blader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...