Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 til dere som vet eller jobber der.. krysser fingrene for en ny jobb der, og lurer litt på hvordan lønn er utbetalt. Mener å ha hørt at den blir betalt ut etter man har jobbet 2 mnd... eller får man lønn etter første måneden?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 uf, det er tragisk faktisk!! hvordan skal man liksom klare utgiftene...? noen råd? Andre som hadde det "vanskelig" den første tiden?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 det e tøft den første mnd. . jeg fikk heldigvis ordnet meg sånn at jeg fikk lønn første mnd. men det er opp til arbeidsgiver å avgjøre
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Jeg begynte å jobbe i kommunen i midten av mai og fikk lønn i begynnelsen av juli.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Er det fast jobb,får du utbetalt samme mnd.Er det ekstra vakter får du utbetalt 1,5 mnd etter.Dvs at jobber du i mai,får du lønningen i juli:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå