Gå til innhold

jobb i bergen kommune


Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som vet eller jobber der..

krysser fingrene for en ny jobb der, og lurer litt på hvordan lønn er utbetalt. Mener å ha hørt at den blir betalt ut etter man har jobbet 2 mnd... eller får man lønn etter første måneden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uf, det er tragisk faktisk!! hvordan skal man liksom klare utgiftene...?

noen råd? Andre som hadde det "vanskelig" den første tiden?

Skrevet

det e tøft den første mnd. . jeg fikk heldigvis ordnet meg sånn at jeg fikk lønn første mnd. men det er opp til arbeidsgiver å avgjøre :)

Skrevet

Jeg begynte å jobbe i kommunen i midten av mai og fikk lønn i begynnelsen av juli.

Skrevet

Er det fast jobb,får du utbetalt samme mnd.Er det ekstra vakter får du utbetalt 1,5 mnd etter.Dvs at jobber du i mai,får du lønningen i juli:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...