Gå til innhold

Nå har du sjansen til å få et Gratis Gavekort til hm!!!<3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Registrer deg på denne linken så kan du få gratis sminke og Gavekort helt gratis..

koster ingen ting..

LINK:

http://www.gratismakeup.no/Register.asp...

Har motatt mange gavekort selv også

det kan brukes på h&m , nelly eller åhlens

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du først skal bryte forumreglene med innlegget ditt, kan du gjerne i samme vending være såpass ærlig at du opplyser folk om at det først og fremst er du som tjener på at folk registrerer seg på din link.

Forøvrig takker jeg pent nei.

Skrevet

sjalu du da?:P hehe, nei da;)

la gå da...

synes selv denne siden er genial, hvorfor ikke melde oss inn gjennom denne linken ? kommer da på det samme;)

andre kan jo legge ut sin link etterpå:P så hjelper vi hverandre til å få gavekort...

Skrevet

Når noen legger ut noe slikt, synes jeg det egentlig at det bare skulle mangle at de opplyser om at det er de som først og fremst tjener på at folk benytter deres link til registrering.

Videre synes jeg, og kanskje flere med meg, at det er en uting at forumet brukes til dette formål. Dersom alle skulle legge ut slike linker for å tjene på det, kunne du forestille deg hvor mange sider det ville utgjort?

Det er en grunn til at det eksisterer forumregler og at slikt ikke er tillatt. Jeg bruker vanligvis ikke å bry meg nevneverdig om det, men når noen spammer forumet og legger det "overalt", reagerer jeg på det. Har ikke noe med misunnelse å gjøre.

Skrevet

Etter en tur innom 3. tri., ser jeg at du driver å bytter nick og svarer på ditt eget innlegg mens du utgir deg for å være noen andre, og reklamerer for deg selv.

Du har tre nick som alle har samme profilnummer...

Kanskje på tide å gi seg nå?

Skrevet

He he he hva folk får seg til å gjøre...........

"riste på hodet"

Ikke første gangen dog.

Ha en fin dag alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...