Gjest Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg var på ikea i går,og kom på at dattera di liker sånn merkelapper. Må jo være genialt å handle bamser på ikea til henne,for de merkelappene der er jo GEDIGNE!!!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Tror oddsenfor at hun skal se dette er større på Anonym hvor hun ofte oppholder seg:-p
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Kan dytte for deg innimellom ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå