Gå til innhold

mmmm smoothie :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lagde meg den deiligste smoothien no :):) forfriskende og sunt, og ikke minst GODT :) :)

hva drikker / spiser dere akkurat no? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig!

Jeg drikker rød vin nå

Skrevet

:):) ja den var god :):)

Så koselig :D

Skrevet

Er helt hekta på smoothie for tida jeg, så forstår godt hva du mener. Det kan faktisk være veldig godt, selv om det er sunt;)

Skrevet

:D jupp. . .

Eg likte det ikke før, men det pga eg da kun hadde smakt sånne ferdig lagde, de hadde altfor rar konsistens for min del. Men de en lager selv e jo bare kjempe gode :):) :) idag har eg en med ananas,mango og banan. men melon yoghurt og tropisk nekter .. . mmmm :)

Skrevet

Helt enig! De du får kjøpt på butikken er langt i fra det samme når det kommer til smak og konsistens. Det er jo så lett å lage selv også, når du først får dreisen på det. Min favoritt for tiden er med banan, frosne jordbær og blåbær, eplejuice og naturell youghurt. Mmm.. Pleier også å tilsette litt havregryn hvis jeg drikker den om morgenen. Skal prøve den varianten din også, den hørtes skikkelig god ut:)

Skrevet

Nå derimot, sitter jeg her med et glass vann og gleder meg til frokosten i morgen:)

Skrevet

ååh det hørtes godt ut :):) eg må prøve med havregryn oppi en gang :):)

ja den må du prøve. . blir så gul og fin :):) og ikke minst god:):)

Skrevet

Er fantastisk godt....vidunderlig deilig...hmmm,nå fikk jeg lyst på det også...men er så forbaska mett etter frokost...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...