ønsker sårt en spire Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 lagde meg den deiligste smoothien no :) forfriskende og sunt, og ikke minst GODT :) hva drikker / spiser dere akkurat no?
ønsker sårt en spire Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 :) ja den var god :) Så koselig
T**** mamma:) Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Er helt hekta på smoothie for tida jeg, så forstår godt hva du mener. Det kan faktisk være veldig godt, selv om det er sunt;)
ønsker sårt en spire Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2009 jupp. . . Eg likte det ikke før, men det pga eg da kun hadde smakt sånne ferdig lagde, de hadde altfor rar konsistens for min del. Men de en lager selv e jo bare kjempe gode :) idag har eg en med ananas,mango og banan. men melon yoghurt og tropisk nekter .. . mmmm
T**** mamma:) Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Helt enig! De du får kjøpt på butikken er langt i fra det samme når det kommer til smak og konsistens. Det er jo så lett å lage selv også, når du først får dreisen på det. Min favoritt for tiden er med banan, frosne jordbær og blåbær, eplejuice og naturell youghurt. Mmm.. Pleier også å tilsette litt havregryn hvis jeg drikker den om morgenen. Skal prøve den varianten din også, den hørtes skikkelig god ut:)
T**** mamma:) Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Nå derimot, sitter jeg her med et glass vann og gleder meg til frokosten i morgen:)
ønsker sårt en spire Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2009 ååh det hørtes godt ut :) eg må prøve med havregryn oppi en gang :) ja den må du prøve. . blir så gul og fin :) og ikke minst god:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 Er fantastisk godt....vidunderlig deilig...hmmm,nå fikk jeg lyst på det også...men er så forbaska mett etter frokost...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå