Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Sikkert noen som har svart på det før, men jeg finner ingen tråder. Kan dere løpe, drive aerobics osv? Jeg har merket at blæra mi henger litt ned i skjeden etter fødselen, og vil helst ikke forverre det. På en side tenker jeg at "humpete" trening umulig kan være bra, på den andre side tenker jeg at kanskje ting faktisk strammes litt av det siden resten av kroppen tross alt strammes av trening... ??
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Humpete trening er nok ikke bra nei. Men samtidig kan man jo ikke slutte å leve heller.... Jeg har alltid vært glad i å jogge og fortsetter med det... All trening som gir press på buken er visst ikke bra heller. Sit ups f.eks.. Men igjen...man må jo ha litt magemuskler og jeg vet ikke om noen andre øvelser som er like effektive som sit ups. Men det er viktig å huske å knipe mens man tar dem... Dette er noen av grunnene til at denne tilstanden gjorde at jeg gikk inn i en dyp depresjon etter fødselen. Fordi jeg følte at jeg ikke kunne leve som vanlig lenger og syns det var en ekstremt vanskelig ting å forholde seg til i ung alder. Men jeg har altså valgt å ha en litt gi faen holdning i stedet, og leve som normalt uten å være redd for å forverre fremfallet hele tiden. Men tar selvsagt noen forhåndsregler. Kniper hver dag.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Takk for svar Jeg tenker litt i den retning jeg også, selv om jeg har vært veldig forsiktig til nå. Har mest syklet. Og om det skulle bli værre av å jogge så er det nesten bedre å jogge og danse først og så eventuelt kunne operere det, enn å bare "sitte i sofaen". Andre må gjerne komme med sine treningserfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå