Gå til innhold

Har dere gått opp noe enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

He he! Jeg føler meg stor når jeg leser dette. Tror jeg har lagt på meg 8-10kg, er stooor! Jeg er høy og slank i utgangspunktet, men det ser ut som om jeg er langt på vei. Først spurte folk om jeg ventet tvillinger, nå lurer de på om jeg skal ut i permisjon snart. ;o) Fikk mage med en gang. Ja, ja, får jo ikke gjort noe med det. Bare å være glad og fornøyd for at jeg vokser og gror, og alt ser ut til å være bra med den lille :) Er 21 uker på vei i dag, har termin 2.des.

Heia...

Har gått opp ca 10kg allerede, og er halv veis i svangerskapet. Termin 5.des.

Har to døtre fra før av, og gikk opp ca 23kg med begge. Har begynt og få mage, og kan nødig klare å sjule den, hehe:)

18 uker på vei. Gått opp 1 kg. Men har fått litt mage. Men flere sier jeg ser tynnere ut nå, så tror jeg har gått ned pga dårlig matlyst, men lagt på meg på magen. Baby, morkake, fostervann, livmor osv bør vel veie 1 kg nå...så burde vært mer, men kommer vel. :)

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg har termin 31 des og har gått opp ca 2-3 kg, ganske stor mage!

Forrige gang gikk jeg opp radig, tror jeg veide ca 8 kg mere på samme sted i forrige ( første) svangerskap. Spiser like mye som da, men begynte I utgangspunktet ca 4-5 kg mindre ved start nå enn da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...