Gå til innhold

Har dere gått opp noe enda?


Babyfacepsycho

Anbefalte innlegg

Jeg har fått skikkelig mage. Har termin 17 desember.

Men har ikke gått opp noe enda. Ble bare så overasket når jeg veide meg igår.

 

Har dere fått mage enda og har dere begynt og gå opp?

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

termin 26. Fikk vann i kroppen helt i starten og gikk opp litt da, men det er borte. har verken mage eller vektøkning enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har vel gått opp 4 kg eller noe tror jeg... Er 19 uker nå, med foreløpig termin 18. desember. Blir vel 20 kg denne gangen også, uansett hvor mye jeg prøver å trene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp en hel kilo nå ;o) Er 20+3 idag, så jeg mener det er ganske levbart enn så lenge =)

Har bollemage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 21 idag og har godt opp 4 kilo:) har også fått mage og kjenner litj-jenta ofte bevege seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he! Jeg føler meg stor når jeg leser dette. Tror jeg har lagt på meg 8-10kg, er stooor! Jeg er høy og slank i utgangspunktet, men det ser ut som om jeg er langt på vei. Først spurte folk om jeg ventet tvillinger, nå lurer de på om jeg skal ut i permisjon snart. ;o) Fikk mage med en gang. Ja, ja, får jo ikke gjort noe med det. Bare å være glad og fornøyd for at jeg vokser og gror, og alt ser ut til å være bra med den lille :) Er 21 uker på vei i dag, har termin 2.des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+4, gått opp 3-4 kg. Stooor mage. Termin 11.desember.

Har desverre ikke fått trent (vært dårlig) i graviditeten så mister vel litt muskelmasse også ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia...

Har gått opp ca 10kg allerede, og er halv veis i svangerskapet. Termin 5.des.

Har to døtre fra før av, og gikk opp ca 23kg med begge. Har begynt og få mage, og kan nødig klare å sjule den, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 4. desember (21 uker +4) og har gått opp omkring 1,5-2kg og magen begynner å bli stor. Går ikke lenger an å skjule at det er en liten på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker på vei. Gått opp 1 kg. Men har fått litt mage. Men flere sier jeg ser tynnere ut nå, så tror jeg har gått ned pga dårlig matlyst, men lagt på meg på magen. Baby, morkake, fostervann, livmor osv bør vel veie 1 kg nå...så burde vært mer, men kommer vel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... og nå har jeg gått ned 6kg på under ei uke???? Skjønte ikke helt det der da men, er jo ikke akkurat lei meg for det ;o) Har fått ganske synlig mage nå og er akkurat 22 fullgåtte uker i dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 22 uker, har ikke fått noe særlig mage ennå, men har gått opp ca 2,5 kg. allerede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ups, noen her har bare gått opp 1 kg:()

jeg har gått opp 5 kilo. Er 21 uker nå!:0

er høy og normalt tynn.. Kanskje jeg blir en dundre

før termin:) man går vel ned igjen når/hvis man ammer.(?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp ca 10kg men har en del vann i kroppen også.

Har termin 4des ! Og er 23+3 idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31 des og har gått opp ca 2-3 kg, ganske stor mage!

 

Forrige gang gikk jeg opp radig, tror jeg veide ca 8 kg mere på samme sted i forrige ( første) svangerskap. Spiser like mye som da, men begynte I utgangspunktet ca 4-5 kg mindre ved start nå enn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...