nr 2 på gang i mai Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Skal invitere til rekefest, men er elendig til å formulere meg, noen som vil hjelpe? Ville hatt en humoristisk setning.. Eller noen linker med forslag?
Danselettbatterinna Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Er ikke så flink, men kan jo skrive ned noe til deg. Så kanskje du kommer i diktemodus =) Velkommen til fest da blir nok best med servering av reker så ingen breker. Kjære gjest velkommen til rekefest. Rensking og skrelling. men bedre enn velling. Hjemme hos meg jeg håper å se deg.
stjertløvetann Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 På lørdag skal vi reker spise, så nå jeg dikter denne vise, der vil finne plass en rekefest, og du er invitert som gjest! Ta med litt drikke og godt humør (men husk: vitsene dine kan vi fra før) Så ses vi hos meg når klokken slår åtte, for da skal vi pelle reker så flotte! Jau jau, tok meg noen friheter jeg
giggsi Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Inviterer dere til kl 5 Lørdag her i mitt hjem Orker ikke stå og steke Så her blir det hvitvin og reke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå