onehitwonder - Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 ..jeg er jo like nervøs nå som jeg var før ul i uke 18. Gruer meg skikkelig nå som da.(uke 27 nå). Hadde det ikke vært for at typen er så fascinert av sånn teknologi, og forståelig nok synes det er en stor opplevelse å se babyen på denne måten da det nok er vanskelig å relatere seg til dette ellers, hadde jeg ikke gjort det. Alt så bra ut på bildene i uke 18, men liker liksom å leve "lykkelig uviten". Er så fryktelig redd for at de skal finne noe galt med vesla. Sikkert sånn typisk overnervøs førstegangsfødende.. sukk.. i følge mine venninner skal dette bare bare være kos..?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Jeg skal også på 3D imorgen (dvs idag faktisk). Er like spent/nervøs som jeg var i uke 18. Er 28 fullgåtte uker nå som klokka gikk over midnatt, så jeg skal hoppe til 3. trimester. Jeg er veldig spent på om det fortsatt er jente, som jeg ble fortalt i uke 18. Jeg har troen på at barnet er friskt, siden alt som kunne ses så helt perfekt ut i uke 18, men likevel nervøs for at de skal oppdage andre ting. Mest sannsynlig går det nok veldig bra. Lykke til!!!
onehitwonder - Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 . vel lykke til til oss begge da. Vi har snakket om det selv her i kveld at d faktisk er en mulighet for at "vesla" plutselig er blitt til en fotballspiller siden sist, da d var litt vanskelig å se. spennende. God tur inn i 3 tri, kommer om en uke... jeej!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Nå har jeg vært på 3D. KJempeartig og det ble knallgode bilder. Det er fortsatt en jente og hun var kjempesøt. Kunne se litt rar ut fra noen vinkler, men det er ikke uvanlig det da. Jeg angrer virkelig ikke på at jeg dro. Jenta virket fortsatt fin og frisk, men hun var litt lita sa jordmor, så vi måtte være obs på kontrollene. Jeg kom nok ikke til å få noen kjempebaby ifølge henne slik som det var nå, men det kunne forandre seg fremover. De vokser jo i rykk og napp de babyene. Men nå har jeg ikke så veldig lyst å føde en diger baby heller da Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg, og om alt fortsatt står bra til. Nå hopper jeg med stormagen til 3. trimester!!
onehitwonder - Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2009 Så hyggelig med tilbakemelding i dag. Heldigvis så det ikke ut til at vi fikk en kjempebaby selv, jm gjettet på rundt 3.5 kg men som du sier d kan jo selvsagt endre seg. I motsetning til deg lå vesla vår( ingen forandring på den fronten, så klart og tydelig at det var ei jente:)) rett under morkaka så hun var ikke så enkel å ta noen klare bilder av. Men av de som ble brukbare er jeg redd hun har fått min runde bjørnenese. Uansett så hun jo kjempesøt ut da, så blir utrolig spennende å se henne "live" Alt så ellers bra ut, og siden vi nå er sikre på at det blir ei jente har jeg vært nedom byen og kjøpt de første rosa klærne.. litt stas. Lykke til videre, så får vi håpe tiden går fort til okt:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Så koselig da:) Jeg synes nesa på jenta vår såg litt bred ut, men det var bare på enkelte bilder. Den ble jeg litt skremt av. Men har hørt om andre som har fått store neser på 3D bilder, men at nesen ikke var stor når babyen kom ut. Munnen såg også litt bred ut, med tykke lepper i noen vinkler. Verken jeg eller min mann har brede neser. Men fra profil og nedenfra og opp såg nesen bare liten og søt ut;) Lykke til videre til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå