Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg er svært skjeldent ute, kansje en gang i året, maks to hvis det er noe spesielt, samme med mannen i grunn, man har er mye borte også ellers og er av og til på kurs ol. Jeg har vel knapt være borte ei natt fra ungene annet enn når jeg skulle føde. Nå er jeg invitert ut av mine gode venninner, og dette har vært planlagt lenge, men så har barna fått vannkopper. Jeg mener det ikke er noe i veien siden barna nok er over den verste kløen før helga, og i tillegg er de jo i helt grei form også og ikke syke i den forstand. Men han mener at nei, man reiser ikke fra syke barn for å ta en fest. Kjenner jeg blir så irritert. Jeg har vært alene med barna mens de har vært skikkelig syke mange ganger. Både omgangsyke, influensa, halsbetennelser, hjernerystelser, beinbrudd og i det hele tatt det ene og det andre man kan regne med når man har barn i alle aldere. Så skal ikke han klare seg noen timer alene med dem, en jævla kveld? Jeg har jo ikke tenkt å drikke meg fra sans og samling heller, og jeg kommer tross alt hjem utpå kvelden/natta. Jeg blir bare så frustert og oppgitt. Det er også en spesiell anlending vi venninne skal feire i tillegg. Er dypt skuffet. Føler jeg går tom for argumenter også, jeg liker ike gå ut hvis han sitter hjemme og er sur, for han nekter meg det ikke i den forstand, men sier hva han mener da om at jeg går ut, og da blir det jo så "festlig".
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Det eneste argumentet du trenger er dette: Det er hans barn og, og de dør IKKE av at bare en av dere er hjemme. Du SKAL ut, og det får han finne seg i. Hadde bare gått ut jeg. Sagt at jeg ikke gadd diskutere det en gang.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Klart du skal dra ut ;-) Trikset er å ikke bry seg når han blir/er sur. Bare vær ditt hyggelige jeg, si at dette klarer han så klart, han som er en fantastisk pappa, bla bla bla... Ikke bli sur eller "Kjeftete" tilbake...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Enig m anonym 21.24: Syns igrunnen at dette er tull for en spesiell kveld ute m venninner.Det syns jeg han burde unne deg faktisk. Å det er som hun sier over her...det er hans barn også og de dør ikke. Dette syns jeg virkelig er urettferdig og egoistisk av han.Han burde heller sagt...så hyggelig,ikke tenk på deg,jeg tar barna og kos deg masse,dette har du fortjent. Er enig i at det bare fines et argument her...:-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Dette gjør han bare fordi han vet at du får litt dårlig samvittighet å klarer ikke å kose deg sikkelig når du er ute. HAN KLARER vel å ta seg av deres felles barns i noen parr timer, men det er vel lettere at du tar deg av det siden du har gjort det så mange ganger før. synes du skal gå ut å kose deg!! han gjør det sikkert støtt og stadig
Tommage♀♂ Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Å herregud for en mann, kjenner jeg får spasmer. Dra ut og kos deg du, med god samvittighet! De skal vel ikke sitte våkne hele kvelden disse ungene selv om de er syke? Og om pappaen ikke klager eller nevner det så tenker de ikke iver at du drar mens de er syke en gang. Dra du! (og gi mannen din et stygt blikk fra meg)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Huff, for en hjelpesløs fyr! Er han en god pappa for barna sine, vet han at han det beste en far gjør mot sine barn, er å vise kjærlighet mor deres mor. Og her viser han slett ikke ekte kjærlighet. Men barnslig oppførsel. Barnslig og egoistisk oppførsel. De er ikke dødssyke. Og du har vel mobil med deg, sånn i tilfelle ting skulle skje.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Dra du. Det er vel samme hvem som er hjemme med de og samme hvorfor du ikke er hjemme.. Syns han det høres vanskelig ut å være alene med barna,eller? Hva gjør han om du.. må bort to uker med jobben ,liksom. Booortskjemt:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 Takk takk jenter, nå snudde han brått og sa at jeg måtte kose meg ute. Tror han fikk dårlig samvittighet i sta da han så hvor skuffa jeg ble. Han er en super pappa, så det er ikke det at han ikke takler dem, men han er litt hysterisk hønefar da. Tror vannkopper er alvorlige greier, men fikk forklart at det er svært harmløst for friske sunne barn, ikke har de feber, kløa er trolig over og de sover stort sett på natta uansett. Amming og babystell er vi tross alt ferdige med, så de er ikke helt små heller sånn sett. Så da skal jeg ut i helga, og det skal bli herlig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå