Frøken B ღღ Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har en isbergsalat og kylling jeg skulle ha brukt opp og har lyst på pastasalat. Noen som har en god oppskrift?
Lilli med småtrolla Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 http://www.mat.no/vis_oppskrift.aspx?artid=18217&mnu1id=1223&mnu2id=&mnu3id=
proud mama Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 http://dinmat.bt.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Salat/Kremet-pastasalat Jeg synes denne så god ut. går sikkert ann å ha kylling i:)
Bare blåbær Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Her er en: Skjær opp kyllingfilet i biter. Ha på kyllingkrydder( ganske mye) Stekes. Tilsett fløte i kyllingen og litt vann, la dette koke inn, til det blir tykk grøt. Kutt opp salat. Ha opp i andre typer salatingredienser( ananas, mais, løk osv osv) Kok pasta Bland alt sammen i en bolle. Server f.eks med hvitløksbrød/baguetter...' Nam nam nam
Frøken B ღღ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2009 Denne, Babybell, virka som en sånn som jeg vil ha. Hvor mye fløte og vann bruker du?
Bare blåbær Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Frøken B ღღ Nehhh, tar kanskje en halv boks med fløte og ca 1-1,5 dl vann.. Tar egentlig bare litt på slump.. Spørs selvfølgelig hvor mye du lager da. Jeg brukte kanskje en halv boks fløte på 2 fileter.. Er ikke så viktig hvor mye, blir det litt mye væske, må du bare koke litt lengre.. Er ihvertfall Kjæmpegodt!!!
Bare blåbær Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Fetaost er forresten veldig godt i salaten:)
Frøken B ღღ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2009 Tusen takk. Denne skal prøves i morra. Jeg er så kvalm for tida at jeg må ha mat som lett kan spises når matlysta kommer. Å lage middag for meg og samboeren sammen har jeg gitt opp. Mat som lett kan varmes opp eller spises kald blir løsninga nå for tida. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå