Gå til innhold

Eldstejenta var med meg på trening i ettermiddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber (og trener) på et lite lokalt senter, og 3-åringen min har vært med dit en del. Jeg spurte i dag om hun villle være med å være på lekerommet mens jeg trente (det er ubemannet der om sommeren, så hun måtte være der alene) og det var JAAAAA til tusen ;o)

Litt spent på hvordan dette skulle gå dro vi. Joda, hun skulle være på lekerommet, jeg skulle være i salen og trene, og hun kunne seg meg hele tiden. "Se mamma, dokka må få ligge i vogna"..hehe..GREIT! Skeptisk - hun? Nope.... ;o)

Hun kom ut litt av og til, men det gikk kjempefint! Hun gikk til og med på do helt selv (uten krakk - på voksendo - kjempestolt!!).

Da jeg hadde igjen 40 situps begynte hun å lure på om ikke hun kunne bli med meg der jeg var. Joda..jeg sa hun kunne få sitte ved veggen der jeg lå ved ribbeveggen og gjorde mine situps. Hun formelig danset av gårde inn i styrkesalen, satte seg peeeent ned inne ved veggen, og kikket storøyd omkring seg. Tenk, hun fikk lov å bli med dit barna egentlig ikke får komme!.. Hun kikker og kikker, ser litt på meg, før hun sier:

"Mamma? Du er VELDIG flink!!"

.......og jeg må bare smile..hihihi.. Min lille veslevoksne 3-åringsjente.. TAKK! Mamma VAR flink. Og det var jammen du og, som var så grei å ha med på trening :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig :-)

Hva slags timer i sal har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...