Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Har vært på "1 år siden fødsel" sjekk hos legen? Jeg tnkete ikke noe over at det kanskje er lurt engang før jeg fant ut at jeg likevel skulle en tur til legen:p Så nå skal jeg trappe opp hos legen og sjekke alle verdier (blodtrykk, blodprosent (mistet nesten 2 liter ved KS), og urin) og bare ta en skikkelig sjekk slik at jeg vet at kroppen har kommet seg;) Men jeg har ikke hørt om så veldig mange andre som har tenkt seg til legen året etter fødsel.. Er det bare jeg som synes det høres lurt ut??
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Alle menn og kvinner bør ta seg en tur til legen 1 gang i året. Selv om de aldri har født!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 ja jeg vet det Men jeg tenkte liksom ikke over at det er lurt å sjekke at kroppen har kommet seg setter graviditeten og fødselen Det tar jo som regel et års tid før kroppen er tilbake der den var før graviditeten, så da syns jeg det er greit å sjekke hvor i landet jeg ligger an HI
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Ikke vanlig, men om du vil er det ikke no problem. Hilsen legesekretær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå