"spire nr 2 i magen" Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 det kan da ikke bare være fett. altså jo har jo spist litt is å go mat nå den siste uken da vi har vært på ferie. men 4 kilo er ikke det litt vell mye. hadde bare fra før av gått opp 6 kilo.er nå i uke 27. merker veldig at jeg har fått masse vann i bena. kan dette være grunnen til at vektøkningen er så voldsom?? noen som vet. er litt redd for å gå for mye opp i vekt. er bare 1,5 år siden sist fødsel og gikk opp da 30 kilo. disse har jeg klart å få ned. men er redd for et nytt slanke år! vet jeg ikke har vært noe særlig flink. men det har vært mye trasking og helt alvorlig jeg har jo ikke spist hele dagen.
entil :) Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Jeg opplevde det samme under mitt forrige svangerskap når det var varmt om sommeren. Og det var vann i kroppen som gjorde det. Vi reiste en helg til Bodø hvor det var kjøligere og da forsvant 3 av kiloene igjen.
♥2 små gull♥ Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Hvis du har flere av symptomene som ramses opp her syntes jeg du skal kontakte legen og få sjekket urinen din med tanke på svangerskapsforgitning. Hurtig økende vekt og vann i kroppen er to av symptomene man skal være obs på. http://www.lommelegen.no/321187/svangerskapsforgiftning
"spire nr 2 i magen" Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2009 det var det jeg hadde i forgje svangeskap. er litt redd for det. har hatt en del vondt i hode i det siste men tenkte det kunne har med for lite søvn. kanskje jeg skal ta turen til jordmor.
♥2 små gull♥ Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Ta en urinprøve i morgen tidlig og stikk innom lege/jordmor du. Skal vel ikke mer enn en urinstix og sjekk av blodtrykk til for å finne ut om dette bør sjekkes nærmere, og det er det jo virkelig verdt i stedenfor å gå og bekymre seg. Lykke til! Håper det bare er varmen og litt ekstra sommergodt som har forårsaket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå