Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Blir så jævlig nysgjerrig når det ser ut til at en hel tråd er sletta og en moderator faktisk er kommet på banen Noen som vil informere meg? Driter i navn og sånt, men lurer bare rent generelt..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Uthenging av person med fullt navn, bosted og generell informasjon. Gikk mye på privatsaker.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 var en hel haug med innlegg som gikk frem og tilbake blandt to personer her inne, om en annen person. men navn og sted, interesser osv. uthengig med andre ord. bra det ble anmeldt og fjernet
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Dramatikk midt på natta, ja. Bra de tok tak i det som skjedde. Sånt skal ikke skje. Håper det er til skrekk og advarsel for andre som føler seg fristet til å legge ut fullt navn og opplysninger på mennesker de vet om, eller vil ha opplysninger om. Det gikk virkelig over stokk og stein! TMI
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Har personen dette gikk utover fått vite om det?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 2 stk som slengte dritt om en tredje person? Som er her inne, eller bare en de kjenner irl? Og hvorfor gjorde de det?? Noe spes? (og nei, trenger ikke detaljene, er bare så nyfiken..) Argh, hater å gå glipp av happenings! Var tilfeldigvis innom når Yppert ble avslørt, og da eskalerte det sånn at jeg satt foran pc'en hele kvelden Gale damer her inne ass.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 en som nevnte ett navn, og lurte på om noen kjente vedkommende. . og begynte så å legge ut om helt private ting om den personen. og hans liv. . en de kjente og visste kem var
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Var bare ei som spurte om detaljer om en navngitt person, og la ut hele navnet og stedet personen kommer fra. Og så tok det av. Ble for mye personlig informasjon, og jeg gremmes over at folk ikke har skamvett nok til å la sånt ligge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå