Mogop fikk augustgutt Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Helt til idag har jeg ikke hatt tanker for innkjøp til den lille. Etter ultralyd hvor alt stod bra til, og ungen fremdeles ser ut til å være gutt -så kortsluttet alle kjøpegenene mine. Alt er nå så godt som bestilt/innkjøpt (tok tre timer...) Klær (har jente fra før), kluter (de er blitt brukt til alt annet de siste 5 årene) Sengetøy (mye rosa fra før, gitt..) +++ Det dyreste ble en Mei Tai (bestilt på nett -håper jeg blir fornøyd!) VOKSI pose er bestilt, brun... (måtte bare ha -gubben kommer til å bli sur siden vi har skinnpose -MEN fikk med sommerdyne på kjøpet. Skinnposen er så åpen i halsen... og kan heldigvis deles i to slik at underdelen kan brukes som vognskinn) Sist men ikke minst -ny vogn. Den gamle har vært bortlånt i 5 år til diverse folk, og var utslitt.... Jeg lot faktisk gubben bestemme, og det ble en brun TFK jogger Twist... + litt småting, sinksalve osv... Å, jo -ny stelleveske.... Har IKKE tenkt å regne sammen summene, altså! Hva skal jeg ta meg til nå da? Vente..... 8 uker igjen, men vesla ble født 7 uker før tiden -derfor var det kanskje på tide å planlegge litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå