mamma til 2 gutter:)) Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Min lille gutt på 6,5 mnd snur seg nesten hele tiden over på magen om natten. Men ansikte er no heldigvis på siden. Jeg våkner med engang jeg hører han beveger på seg. Slik at jeg snur han med engang tilbake. Sånn kan vi holde på opptil flere ganger før han sovner igjen. Så det blir ikke sååå mye søvn her akkurat:(( Hva skal jeg gjøre?? Noen gode råd??
mamman til to gutter Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 La han sove på magen? Når de er såpass gamle som 6,5mnd og snur seg selv, så er det ikke noe problem at de sover på magen. Da er de sterke nok til å snu bort hodet og evt løfte seg hvis det er behov for det.
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 La nå han sove på magen da, han er stor nok til det :-)
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2009 Oki for han er veldig sterk. Ligger på magen og strekker på armene så han reiser seg opp med overkroppen i sengen og. Men er redd for krybbedød?? Hvor lenge kan det vare til?
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 De kan sove på magen når de snur seg selv, og etter 6 mnd er kyrbbedød ekstremt sjeldent (verste faren er vel rundt 2-4 mnd), men det kan faktisk vare til voksen alder. På et tidspunkt må en jo likevel bare senke skuldrene og slappe av på det, og etter 4-6 mnd er en god tid for det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå