Chaiemae Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Var på tidlig UL i dag og den lille reka er 1 cm lang og har et hjerte som banker )
villevilla Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så gøy!!!!!!!!! Gleder meg til jeg står i samme situasjon :)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Gratulerer Chaiemae!!!! Dette har du fortjent!!!!
Rose69 Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så mye,kjære Chaiemae :-) Masse lykke til videre med voksende mage. Det er så hyggelig å lese positive historier her. Din historie forteller at det gjelder å holde ut. Klem!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 Hei Chaimae! Så godt å høre at alt stod bra til med den lille spiren din:o) Ser du skriver at du ble gravid på 6. IVF forsøket. Stemmer det at du brukte Prednisolon denne gangen? Har du blitt gravid på noen av de andre forsøkene dine? Jeg har hatt 4 innsettinger av tilsammen 7 egg så langt, uten antydning til positiv test. Skal i gang med nytt fryseforsøk i august og kunne tenkt meg å prøve Prednisolon. Ønsker deg masse lykke til videre med spiren din:o)
Chaiemae Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. juli 2009 Takk skal dere ha. Dette er det eneste forsøket jeg har brukt rednisolon på. De fire første forsøkene var negative, på det femte ble jeg kjemisk gravid og på dette forsøket var det full klaff )
Emiliten Skrevet 16. juli 2009 #11 Skrevet 16. juli 2009 Kjære Chaiemae! Jeg har fulgt deg llitt på avstand og må si jeg ble SÅ GLAAAD da jeg leste at du nå endelig venter ditt første etterlengtede barn!! Gratuelerer så uendelig meget - nå var det virkelig din tur:-) Masse lykke til i svangerskapet og det kommende morskapet! Klem fra Emilieten (mor til en nå 8-måneder gammel ICSI/hatching-baby fra Nordica)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 16. juli 2009 #12 Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så utrolig mye med den lille spiren din Chaiemae:-))))))) Har fulgt litt med her inne og dette var gøy å lese. Det er virkelig din tur nå. Nyt tiden som kommer og kos deg masse:-)))) Klem fra
Nea og juniors mamma Skrevet 18. juli 2009 #13 Skrevet 18. juli 2009 Grattis kjære deg Såååå utrolig morsomt å lese. Jeg hadde uttak 3 juni i fjor (mener jeg husker deg fra den tiden også) og fødte i februar en nydelig liten ICSI-jente som sitter på fanget mitt nå. Perfekt å føde på den tiden av året, da er barnet sterkt og kvikkt til sommeren. Gled deg over det bankende hjertet også, nå er det over 90 % sjanse for at alt vil gå bra
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 22. juli 2009 #14 Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer, Chaiemae ) Endelig ble det din tur til å oppleve mirakelet ) Håper resten av svangerskapet forløper uten bekymringer og at du klarer å kose deg med din voksende mage! Ta godt vare på deg selv og den lille spiren!!! Vår sønn er en ICSI/ hatching-baby fra Nordica som i dag er 7 mnd )
Gjest lille fiol Skrevet 23. juli 2009 #16 Skrevet 23. juli 2009 Hei og gratulerer sà mye. Jeg fikk ogsà hjertelyd pà ultran og det var deilig 8+0. har hatt blòdning under og etter ultran det men det har roa seg nà og jeg er i fin fin gravid form! Lykke lykke til:)
Chaiemae Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 23. juli 2009 Takk skal dere ha. Var på ny ultralyd i dag og nå er den lille hele 18 mm lang og har fremdeles et hjerte som banker :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. juli 2009 #18 Skrevet 23. juli 2009 Ble så glad når jeg leste nyheten.. gratulerer så mye igjen.. se det ordner seg for snille piker ))) fantastisk å se et lite hjerte som slår!!! Ønsker deg et flott sv.skap og gleder meg til å høre mer fra deg )))))) stooooooor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå