J, J og meg:) Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Har hørt en kan bestille det. Noen som har nettadresse? Prøver å finne ut hva jeg skal kjøpe i fødselsdagsgave til mannen.......
partyoffive Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Vil han gå med det tror du? Mener ikke og være stygg, men det hores ut som en slik gave som vi damer synes 'er så nydleig', men....eh!? Klart vi elsker disse gullklopmene og vil gjerne se ansiktene deres overalt, men det hortes veldig 'amerikansk' ut synes jeg. Nå var jeg sikkert slem...Sorry, bare min mening.
J, J og meg:) Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Du kjenner ikke mannen min nei Han er veeeeldig opptatt av barna sine, og er en myk mann. Helt sikker på han vil like dem. Tipper han ville gått rundt for å vise dem frem Men har forståelse for at det ikke er noe for alle....
partyoffive Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Ok, så bra! Det var ikke vondt ment. Min mann er også veldig opptatt av barna sine og har bilder i lommeboken han stadig viser fram, men tror ikke han ville gått med slike mansjettknapper, nei, he-he. Godt alle er forskjellige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå