Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anders Eklund som drepte Engla har fått brev fra en sykepleier som syntes synd på han. Nå er tobarnsmoren kjæreste med han.

Jeg syntes så synd på han. Virker så ensom, sa hun.

Herregud, blir like sjokket hver gang. Snakk om å sette seg selv og sine barn i fare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, leste det og er sjokkert :o

Skrevet

Har en veninne som rotet seg bort i en kriminell en gang.

Begynte med brevskriving. Herregud for ett styr. Han var jo gal men skrev de perfekte brevene. Sikkert ferdigskrevet på nettet.

Hun er en ressursrik jente men ingen klarte å påvirke henne. Hun skulle redde han.

Var mange skumle episoder. Men etter noen år kom hun seg bort.

Han hadde flere drapsdommer bak seg og full av narko!

Hun er sosionom.Men er nå gift med en grei mann og har tre barn med han. Gikk heldigvis bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...