solei Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Anders Eklund som drepte Engla har fått brev fra en sykepleier som syntes synd på han. Nå er tobarnsmoren kjæreste med han. Jeg syntes så synd på han. Virker så ensom, sa hun. Herregud, blir like sjokket hver gang. Snakk om å sette seg selv og sine barn i fare!
solei Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Har en veninne som rotet seg bort i en kriminell en gang. Begynte med brevskriving. Herregud for ett styr. Han var jo gal men skrev de perfekte brevene. Sikkert ferdigskrevet på nettet. Hun er en ressursrik jente men ingen klarte å påvirke henne. Hun skulle redde han. Var mange skumle episoder. Men etter noen år kom hun seg bort. Han hadde flere drapsdommer bak seg og full av narko! Hun er sosionom.Men er nå gift med en grei mann og har tre barn med han. Gikk heldigvis bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå