MTMT Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har Buzz med 4 hjul. Hadde den med 3 hjul først, men likte ikke den fordi den stoppet liksom opp når jeg trillet pga. hjulene. 4 hjulingen er mye bedre å trille. Det er en helt grei vogn syns jeg. lett å ta med seg da den veier lite. Jeg har den med ekstra XL sete som det heter. Det er et litt tynnere setetrekk som du kan ta på når det tykke blir for trangt. Gutten min på 2 år har fremdeles god plass i vognen, men jeg har tatt på det tynne trekket. Veldig god vogn for mindre barn som vil sitte litt opp, men som ikke helt kan sitte selv da det ikke er "knekk" i ryggen. Kan vippes i hvilestilling og helt flatt. Bena til barnet blir liggende litt opp i vinkel i liggestilling, men gutten min har ikke brydd seg om dette. Kalesjen er litt liten og ryggen er litt kort. Kjekk stelleveske følger med. Det er ikke en vogn til å trø avgårde i skog og mark med. Fin sommer/handle/ferievogn. Kurv til å ha under vognen kan kjøpes i tillegg, anbefaler det. Setet kan stå begge veier, men dersom barnet sitter med ansikt mot deg kan det ikke stå rett opp i sittestilling, bare i hvile elller liggestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå