mai^prinsessa Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg tok bringebærbladkapsler de siste ukene av svangerskapet, og min fødsel varte i 2,5 timer og var helt fantastisk.. Kunne født hver dag når det er så enkelt. Jeg er sikker på at jeg kan takke kapslene for hjelpen fordi 2 av mine venninner har også tatt kapslene og hatt kjempe lette og kjappe fødsler. Jeg er forresten førstegangs fødende:) Så da vil jeg høre med dere om det har funka for dere andre som har tatt de
De tre gull Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Jeg husker ikke hvor, men leste en eller annen plass at de hadde ingen effekt.. Det var en studie som hadde vitenskapelig besvist at det bare var tull fra ende til annen..Men som sagt jeg husker ikke hvor jeg leste det, det var iallefall ikke så lenge siden. en mnd kanskje.. Men hvem vet?? Tro kan jo flytte fjell er det ikke det det heter???
Sassy. Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Jeg tok de med nr 2, og hadde en veldig fin, kort fødsel, men så prøvde jeg omtrent alt av tips og råd for å modnes og sette igang før fødsel, så om det var ene eller andre tingen vet jeg ikke :-) Men syns bringebærteen en skulle drikke på slutten var kjempegod, så den kunne jeg fint drukket om den hadde virkning eller ikke :-)
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Tok også kapsler og hadde en kort og fin fødsel. Vet ikke om det var pga kapslene. :-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Jeg tok de.Jeg gikk med vonde modningsrier i 4 dager,hadde ordentlige rier 4 dager,før hun kom på dag 8..Nå var det litt andre ting som dro ut de siste timene da,men alikavel:-)Men jeg tror det var de som fikk i gang modningsriene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå