Gå til innhold

Helvetes mannfolk!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå høygravid og dødssliten (snart i uke 37). Vi har masse igjen å gjøre klart hjemme før babyen kommer. Siste ukene har mannen min klaget over at han er så slapp og dårlig.... ting går utrolig sent, og jeg må gå og mase for at noe skal bli gjort. Enten så sitter han på pc'en, eller så ligger han og sover.... Jeg har bedt ham komme seg til legen og prøve å finne ut hva som feiler ham - burde jo være det viktigste for ham nå å holde seg frisk! Men gjør han det da? Å neida... Han går bare og synes synd på seg selv og sier det er dårlig gjort av meg å bli så furten når han er syk.....

Er det mulig????????????

Blir snart gal.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Unnskyld at jeg ler, men dette er bare prototypen på mannfolk. Går og uffer seg og sier seg syke, men skal de til lege?? Nei, det er jo bare for pingler.

Huff, nei det skal ikke være lett!! Du får prøve å jage ham til legen, men det blir nok ingen lett oppgave.

Skrevet

hehe, jeg er mann, og blei seff nyskjerrig på overskriften her...

Har han gjort mye tidligere da?

Som er klart liksom?

Og når vi er syke er vi mye dårligere enn dere, så det så ;-)

Skrevet

Han har gjort mye ja - men likevel er ingenting ferdig.... alt er gjort halvveis ferdig - for han begynner på noe annet før det første er fullført - så nå sitter vi her uten en eneste ting klart....

Og han er sååå dårlig.... får lyst å kverke han der han ligger på sofaen nå med det lidende uttrykket sitt!

Og ja - jeg har skjønt det der med at dere mannfolk er døden nær hver gang dere er syk....

Skrevet

Tro meg - jeg har prøvd! Men hva er svaret jeg får? Legene kan jo ikke gjette seg til hva som er galt med ham - ingenting de kan gjøre uansett... Fy f..... jeg blir gal! Han er jo ikke akkurat et medisinsk mysterium fordi han er litt slapp og dårlig...

Nå prøver jeg bare å holde meg unna ham - for jeg blir bare mer og mer irritert jo mer jeg ser av ham....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...