Kinemor85 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 I dag har jeg hatt fryktelig mensensmerter helt nederst i magen. Smerten har på en måte bygd seg opp,for så forsvinne. Ikke tatt no tid mellom hver gang. Har oxo hatt to små lekasjer på morgenkvisten,kan det være vannet tru...? Er 37+4
Kinemor85 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2009 Glemte å nevne at de kommer oftere når jeg er i bevegelse.
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Hvis du er i tvil kan du jo ringe føden å forhøre deg....jeg har hatt mye det samme som deg bare uten lekkasjer. Kan jo være du er heldig å får komme inn til en sjekk...
Kinemor85 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2009 Fy søren for en lang og vond natt dette har vært. Smertene tok seg opp til kvelden og har kommet regelmessig gjennom natten med alt fra 4-7 minutters mellomrom. Nå venter jeg bare på forandringer så jeg kan ringe sykehuset igjen
Nangiliama Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Kan høres ut som du blir mamma i løpet av dagen gitt:) - Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå