Gå til innhold

hvor ofte bæsjer deres 15 mnd gamle barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi bæsjer 2-3 ganger daglig- Er ikke det veldig mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi bæsjet 1-4 ganger om dagen i den alderen iallefall. Som regel 2 g om dagen, etter frokost og etter kveldsmat.

Skrevet

Mi på 12 mnd bæsjer 2 ganger om dagen som regel:)

Skrevet

Gutten min på 16 mnd bæsjer vanligvis 2 ganger om dagen. :-) Etter frokost og etter middag.

Skrevet

1-2 ganger dagen. Som regel 2 :o)

Skrevet

2 g. her også. Etter frokost, også en overraskelse til i lopet av dagen. vanligvis etter middag her også, ja. Han er 15 mnd.

Skrevet

Haha. Jeg må bare le;-) Utrolig artig at det finnes et forum hvor man kan spørre om hvor ofte babyer bæsjer. Er overrasket over meg selv, for jeg var faktisk interessert i svarene her også. Har ei jente på 15 mndr som bæsjer 2 ganger pr dag. Så nå vet dere det! ;-)

Skrevet

1 gang hver dag som regel på morgenen.

Noen ganger 2.. i varmen kom det litt mer.

Men normalt er det 1 gang pr. dag og hun får også litt rosiner og banan i løpet av dagen.

Skrevet

Jenta mi bæsjer MYE, oftest 4 ganger daglig!! Noen ganger 3 og ytterst sjelden 2. Jeg gleder meg til den dagne det er bæsjebleie en gang om dagen:)

Men nå har hun fått tenner da, kontinuerlig i flere måneder, så er v el oftere pga det kanskje. Hun er 15 mnd og har nå 16 tenner.

Skrevet

som regel 1 gang om dagen, max 2 når han var på den alderen. eller fra han var året frem til nå som 17 måneder. og altid etter han har sovet- ikke ellers. om morgenen og etter hvil midt på dagen..

Skrevet

Gjennomsnittlig annenhver dag. Han spiser masse pupp, så han får ikke i seg så altfor mye av "vanlig" mat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...