Gå til innhold

Hva skriver dere på merkelappene til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille nå og er litt usikker på hva eg skal skrive.... Navnet og tlfnr, navn og etternavn+ tlfnr, bare etternavn og tlfnr....

Og hvor er det best å bestille fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver enten fornavn eller etternavn til ungene i merkelappene som er i klærene. Orker ikke dillle med å stryke, så skirver på med tekstiltusj, mye kjappere og enklere, og holder veldig godt i vaske etter vask :-)

Skrevet

Jeg skrev fornavn og etternavn + tlfnr. Vi bruker også mest tekstiltusj, men på ullklær og mørke klær (som ikke har lapp i nakken) bruker vi navnelappene. Husker ikke hvor jeg bestilte de fra.

Skrevet

Hvor får eg kjøpt tekstil tusj da?

Skrevet

Bokhandel og Clas Ohlson har i alle fall :-)

Skrevet

I og med at vi har flere barn så skriver jeg etternavna og telefonnr på merkelappene, med tanke på arving og at jeg har flere, så greit å bestille noen som vi alle kan bruke i familien. Veldig fornøyd med merkelappene fra Askeladden.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :)

Skrevet

Skriver fornavn og etternavn. Jobber i barnehage og synes det er veldig greit når det står fornavn, lettere for vikarer og folk på andre avdelinger og være med å finne hylleplassen til klærne og klærne/skoene til barna. Har vært borti søsken som skriver fornavnet til begge barna og tlfnr.

Skrevet

jeg skriver både fornavn og etternavn + telefonnr.

Begynner å jobbe i barnehage til høsten, og skal jobbe på 2 avdelinger. Håper de fleste foreldrene har skrevet fornavn i ting og tang, slik at det blir lettere for meg.. Det blir vanskelig nok å huske fornavna til over 30 unger, om jeg ikke må lære meg etternavn også...

Skrevet

Vi har bestilt lapper fra www.merkalt.no med fornavn, etternavn og tlfnr + et tog så gutten selv kan kjenne klærene igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...