Gå til innhold

emmaljunga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bestemt oss for emmaljunge nitro city denne gangen...det jeg lurer på er om noen kan anbefale hva jeg skal ha i bagen?(om dere skjønner)

altså...voksipose,lammeskinn,dyne???jeg er helt blank

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når blir babyen født da? Har jo litt å si mtp hva du begynner med. Veldig greit å ha voksipose etterhvert! De er kjempegode og varme! Brukte lammeskinnspose i starten og kommer nok til å gjøre det denne gangen og (januarbarn) da de er så små. dette er noe vi har fått arvet og den er kjempegod. Men voksipose har vært et absolutt must for oss etterhvert! Lammeskinn skal jo være varmeregulerende, men har vært alt for varmt for vår gutt på sommertider. Har brukt lammeskinn i vogna om vinteren under posen og på vår og høstdager har han ligget på dette med en dyne/teppe over seg.

Skrevet

Min første gang dette.. men vi har fått voksipose urban, som kun er ett lag ig ikke for tung for små bebiser. Det er det vi skal bruke i citybagen vår ;)

Skrevet

Er voksiposen for tung for små babyer? Er superfornøyd med voksiposen vi har, og har egentlig ikke tenkt på å kjøpe en vinterpose til den nye babyen, men har ærlig talt ikke tenkt på at den kan være for tung.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...