Gå til innhold

Oppfølging av HCG test i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mange av dere vet var jeg på ny oppfølging i dag.

 

De finner fortsatt ikke noe foster/embryo, men HCG har fordoblet seg siden mandag. Så nå tror legene at det kanskje er for lite til å synes ennå, men at jeg har en vital graviditet. JIPPI!!

 

De mente at ved en MA ville ikke verdiene doble seg, men vil ikke si noe helt sikkert ennå. De vil se et foster før jeg blir "friskmeldt".

 

Pga. at jeg skal på ferie så får jeg ikke tatt nye tester før mandag om to uker (kanskje like greit, hehe). Kommer til å ta en liten pause herifra, da det er lett å bli utålmodig når en er her mye ;-)

 

Følger opp med nye prøvesvar mandag 27.07.

 

Takk for all støtte så langt og lykke til videre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et flott resultat.

Håper du klarer å senke skuldrene i ferien :o)

Kos deg og nyt dagene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...