prins 07, prins 10 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Fikk se det lille vidunderet idag, men ville ikke vise oss hvilket kjønn. Kjenner liv i magen , hadde nesten glemt hvor utrolig den følelsen er:). Livet er herlig!
Tweak Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 En sjenert baby altså? Men så herlig da! Deilig følelse å se at alt er bra! Var dette ordinær ul?
prins 07, prins 10 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Ikke ordinær nei, har den om 2 uker:) Håper den er mindre sjenert da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå