Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Off. Jeg var nettopp på do, å på papiret så var der rosa... Jeg er 7+2 i dag! Hva kan dette være? er så redd for at noe er galt! Noen som har opplevd? Hadde gjort gått med noen beroligende ord no!
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Uff vet bare hvordan det føles å gå på do å få rosa på papiret. har mista 2 ganger før. men er ikke alle blødninger som ender i SA eller MA. har du smerter og det. du får see an om det forsetter å blø eller om det gir seg. du kan jo også ringe legevakta. eller sykehuset å høre med dem om å komme inn på en tidlig UL. vil bare si lykketil å håper det ikke er noe galt,, god klem
MrsL1 Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 trenger ikke være noe som helst! Sist jeg var gravid hadde jeg en blødning da jeg skulle hatt mensen, ca uke 4 en gang og ca uke 8 en gang.... bare bittelitt, og dagen etter var jeg på tidlig UL å så et hjerte banke. Nå er frøkna 10 mnd og sover søtt i vogna si, frisk som en fisk:)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2009 Takk for beroligende svar MissL_2små+1imagen! Jeg ringte legen, å han sa at det skulle nok gå bra om det ikke oppsto smerter. Har ikke noe smerter så da skal jeg prøve å slappe av. Flyger på do hele tidne for å sjekke, å no kom der såvidt noe på papiret. Er ikke friskt blod, men rosa aktig slim..
MrsL1 Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Høres akkurat ut som med meg:) Men blir du beskymret eller det blir mer, kan du be legen henvise deg til tidlig UL, du skal ikke trenge å gå å være redd... i verste fall går det å gjøre det privat men da vill koste det litt... Uansett, tror dette går helt fint! )
Lakenskrekk Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Kjære deg. Skjønner at du blir egnstelig. Jeg blødde selv i en uke i strekk.. ikke mye, men det var der. I dag var jeg på ul for å sjekke ut om alt var bra. Hjertet til den lille slo. den var nesten 2 cm og alt var bra :-) Det var veldig betryggende å sjekke dette opp (selv om hun ikke fant årsaken til blødningene) - så jeg råder deg til å gjøre det samme. Jeg krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå