Ny sneip i juni 2009! Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Noen som har noen forslag til en vogn å ha som sovevogn i barnehagen? Bør kunne brukes til hun blir nærmere 3....
HTC Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Vi har brukt vår Emaljunga duo med sportsvogndelen som sovevogn i bhg. Hun er 2 år og 8mnd. Den har funket meget bra og jeg kunne brukt den til hun var 3år om behov, men hun har sluttet med dagsøvn nå, så nå legger jeg vogna ut for salg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå