Mogop fikk augustgutt Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har fått for meg at jeg vil ha en VOKSIpose til septemberbarnet mitt... Hva slags erfaringer har dere med denne? Synes de har en skikkelig fin classic pose i brunt.... men det finnes jo også mange andre varianter av posen (urban, activ osv) Må legge til at jeg har en skinnpose fra Kaiser, men den er ikke så veldig lun ved hodet. Uansett så er den flott å bruke som skinnunderlag i vognen -den kan nemlig deles i to. Hmmmm, skal jeg bruke to lapper på en voksipose? Har vogn med stor bag, så plass er ikke noe problem.
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 jeg har hatt den vanlige til mine store barn og vært veldig fornøyd med den! kommer til å bruke dette på minstefrøkna her også!
Gumman :-) Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Jeg skal ha den klassiske til min vinterbaby. Fikk tak i en nesten ikke brukt til halve prisen jeg da. Grunnen til at valget falt på den er ffordi jeg har fått den anbefalt av venner og ekspeditrisa på babybutikken. De har anbefalt den fordi den gir god mulighet til å pakke godt rundt den lille.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Jeg brukte den i starten til mitt første barn. Jeg syns den er alt for stor og klumpete. Og den kan ikke brukes i pulk (som vi bruker mye på vinteren). Dessuten er den litt knotete å bruke i sportsvogn. Så vi kjøpte en dunpose i stedet og er mye mer fornøyd med den. Varmere er den også faktisk. Men de er jo ikke så mye billigere enn voksi så det er ikke så mye penger å spare akkurat.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Jeg fikk anbefalt voksi-pose til jenta mi. Den er varm og god, men jeg synes den er veldig upraktisk med de knytingene og det der.. Kommer nok til å selge den jeg kjøpte, og heller kjøpe en med glidelås til nestemann..mye enklere..
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Vet ikke forskjellen på de voksiposene, så regner jeg har den vanlige. Kjøpte den til hun første for 12 år siden. Er vel den beste innvesteringen til vinterbaby jeg har gjort. Kjempe fornøyd og brukt det til alle de andre også. Trekket er i flanell innvendig, lun og god, og absolut lett å brukei sportsvogn også. Kan jo modelere den som du vil.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Og jeg kjøpte min for 13 år siden.. Har brukt den til mine 3 små (eh, eldste er nå 13 år, hehe) Og skal bruke den til babyen som kommer.. Denne eldre utg. er faktisk tykkere enn dagen utgave av voksiposen, og syns overhodet ikke den er trøblete å bruke.. Har brukt den i bagvogn og sportsvogn uten problem.. Og jeg anbefaler den på det varmeste... Men, en liten tips fra en garvet mor: til vinter legg ullpledd under uansett pose..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå