3b@rnsmor-30* Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Hvordan går det med deg??? Hvor lenge er det til terminen din?? Er lenge siden jeg har vært her inne noe særlig nå.. ikke så mye på barn i magen heller.... men husker liksom nicket ditt fra en god stund tibake... Jeg har byttet nick for anledningen da.... siden jeg nå nettopp har blitt 3-barnsmor!
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Gratulerer så mye med den lille! :-) Heldiggrisen som er ferdig *missunnelig* ;-) Går alt bra? Jeg har termin om 25 dager, altså 9. august, så det nærmer seg endelig her også. Siste ferieuken til ungene, så neste uke skal jeg ligge strak ut og sove hele dagen, hehe... Og få vasket babytøy osv. Det blir kos. Må ærlig innrømme at formen er ganske reæva, supervondt i bekkenet, mye svimmel, uvel og hodepine (men ok BT foreløpig), masse vann i kroppen (2-3 i ødem) osv, men det går nok fort over bare babyen kommer :-) Akkurat nå er det litt ekstra, tror jeg brygger på noe, har vond hals osv, og i tillegg går jeg på antibiotika for urinveisinfeksjon...jippi... Masse syt og klag fra meg med andre ord, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå