Gå til innhold

middag i dag da folkens?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger såååårt noe inspirasjon.....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sukk*

 

Idétørke her og. Satsar på at det kjem nokre (fornuftige) svar her så eg kan bli inspirert...

Skrevet

Pasta med hjemmelaga tomatsaus som jeg har laga i gårkveld, tar 3 timer å koke den..hehe...skal NYYYYTE.

Skrevet

Aaaaaner ikkje.

Kanskje grille karbonader, me har noko kverna storfekjøtt liggande.

Får sjå kva mannen gidder.

Skrevet

nå kom mannen her med et ønske... så da blir det det!!!

 

baguetter fylt med stekt kjøttdeig, revet ost og bernaise-saus!!

gratineres i ovenen. veldig kjapt og veldig godt!!

Skrevet

Fikk ønske fra "lyserosa" (som er syk) om kjøttboller og poteter. Så da blir det det i dag, med litt mer tilbehør :)

Skrevet

Fiskeform med ris og stekte grønnsaker

Skrevet

lasange me baguetter og salat til. sammen med noen gode venner :)

Skrevet

Har ikke helt bestemt meg enda. Men har litt lyst på taco.

 

Men så har jeg noen ny poteter som vi burde ha spist idag, men kan ikke komme på noe godt og lage til det. Så har dere tips så si ifra. :)

Skrevet

Her tror jeg mannen disker opp med pølsegryte i dag. Den lager han slik:

 

Ha en boks hakket tomat i en kjele og varm opp. Ha oppi oppkuttet squash, gul paprika, hvitløk og kjøttpølser. Noen oliven hvis man liker. Koke i ca 15 min. Smake til med sitronsaft, salt og pepper.

 

Tilbehør etter hva man har... pasta eller godt brød :-)

 

Sulten!

Skrevet

kylling i sur søt saus(Uncle Ben+ekstra grønnsaker) og ris.

Skrevet

Vi hadde terteskjell med stuing (fiskepudding, reker, gulrot og erter i karrisaus). Skikkelig digg. Jeg elsker egentlig fiskeboller i karrisaus med poteter og revne gulrøtter, men gubben er ikke så glad i det, så terteskjellvarianten er et kompromiss. =)

Skrevet

Det ble enkelt for lillegutt og meg:

Fiskepinner, ris og gulrot. Med en smørklatt på risen som "saus"

Skrevet

Her ble det lettsaltet torsk med potet, gulrot og hollandaise.

Skrevet

Kyllingfillet(skjærer den i små biter og freser bitene i panna med litt salt og chilli) i pitabrød med salat, paparika, agurk og tomat inni.

Skrevet

Grændis idag gitt- og jeg er STOLT av det;) Første gang på flere måneder...naaam

Skrevet

tenkte jeg skulle ha grillet filet av laks, tilbehøret blir en god sprø salat, (gjerne hjertesalat eller romano) urte bakte amadine poteter (små poteter) og hjemmelaget tzatziki.

 

nam nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...