3b@rnsmor-30* Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 jeg trenger såååårt noe inspirasjon.....
Ranveig R Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 *sukk* Idétørke her og. Satsar på at det kjem nokre (fornuftige) svar her så eg kan bli inspirert...
Sjefsmegga Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Pasta med hjemmelaga tomatsaus som jeg har laga i gårkveld, tar 3 timer å koke den..hehe...skal NYYYYTE.
hit og dit Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Aaaaaner ikkje. Kanskje grille karbonader, me har noko kverna storfekjøtt liggande. Får sjå kva mannen gidder.
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2009 nå kom mannen her med et ønske... så da blir det det!!! baguetter fylt med stekt kjøttdeig, revet ost og bernaise-saus!! gratineres i ovenen. veldig kjapt og veldig godt!!
Mamma med to søte små Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Fikk ønske fra "lyserosa" (som er syk) om kjøttboller og poteter. Så da blir det det i dag, med litt mer tilbehør
Musemor med tre søte små Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Fiskeform med ris og stekte grønnsaker
annki83 Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 lasange me baguetter og salat til. sammen med noen gode venner
Babyfacepsycho Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Har ikke helt bestemt meg enda. Men har litt lyst på taco. Men så har jeg noen ny poteter som vi burde ha spist idag, men kan ikke komme på noe godt og lage til det. Så har dere tips så si ifra.
blomstre Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Her tror jeg mannen disker opp med pølsegryte i dag. Den lager han slik: Ha en boks hakket tomat i en kjele og varm opp. Ha oppi oppkuttet squash, gul paprika, hvitløk og kjøttpølser. Noen oliven hvis man liker. Koke i ca 15 min. Smake til med sitronsaft, salt og pepper. Tilbehør etter hva man har... pasta eller godt brød :-) Sulten!
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 kylling i sur søt saus(Uncle Ben+ekstra grønnsaker) og ris.
Soon to be mum Skrevet 15. juli 2009 #12 Skrevet 15. juli 2009 Vi hadde terteskjell med stuing (fiskepudding, reker, gulrot og erter i karrisaus). Skikkelig digg. Jeg elsker egentlig fiskeboller i karrisaus med poteter og revne gulrøtter, men gubben er ikke så glad i det, så terteskjellvarianten er et kompromiss. =)
*smula* Skrevet 15. juli 2009 #13 Skrevet 15. juli 2009 Det ble enkelt for lillegutt og meg: Fiskepinner, ris og gulrot. Med en smørklatt på risen som "saus"
velsignet med to Skrevet 15. juli 2009 #14 Skrevet 15. juli 2009 Her ble det lettsaltet torsk med potet, gulrot og hollandaise.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. juli 2009 #15 Skrevet 15. juli 2009 Kyllingfillet(skjærer den i små biter og freser bitene i panna med litt salt og chilli) i pitabrød med salat, paparika, agurk og tomat inni.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. juli 2009 #16 Skrevet 15. juli 2009 Grændis idag gitt- og jeg er STOLT av det;) Første gang på flere måneder...naaam
Elin=) Skrevet 15. juli 2009 #17 Skrevet 15. juli 2009 tenkte jeg skulle ha grillet filet av laks, tilbehøret blir en god sprø salat, (gjerne hjertesalat eller romano) urte bakte amadine poteter (små poteter) og hjemmelaget tzatziki. nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå