Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg og en jeg holder på med har pratet litt tidligere om å reise bort sammen , han inviterte meg med et vennepar, han har ikke hørt noe mer fra dem, så nå har jeg så lyst å reise bort.. Lurer på om jeg skal spørre ham om vi kan reise bort en langweekend snart, kanskje si at jeg har sett på reiser og lurer på om han vil være med? Vi er ikke sammen eller noe og bare holder på.. Vil ikke virke for pushy
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Det er vel bare og spørre. Men du gjør nok best i og finne en dato litt lenger frem i tid siden han hadde såpass mye og gjøre i nærmeste fremtiden. Så finner du en reise du kan tenke deg og når du vet hvor og når så kan du jo spørre han. Skulle ikke helgen du har tenkt deg passe for han så spør du om det passer bedre en annen helg. Men tror det lønner seg at du har ferdig planlagt i hodet hvor du vil reise og når og sånn. Så slipper han og tenke på og planlegge så mye når han er såpass opptatt fra før.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 takk for svar!! Tenkte ikke helt på det, som du sier er han veldig opptatt og tror jeg skal heller spørre når han har det litt mindre hektisk... Vil ikke at han skal tro at jeg ikke har forståelse for at han er opptatt.. Så svaret ditt hjalp veldig, tusen takk:) Tar det heller om en måneds tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå