Gå til innhold

Skal på ul i morgen....grugleder meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er jeg 7+5 etter mens termin.... men synes det liksom er noe som ikke stemmer denne gangen, har hatt noen småblødninger og en del vondt, ikke sånn mens murring , men skikkelig vondt kjennes nesten ut som om det er blindtarmen (som ble fjernet for 8år siden...)...

Håper så veldig at ul i morgen vil vise at den liller sitt hjerte banker og at den ligger på rette plassen....men krysser fingrene og håper jeg følger dere damene videre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen, jeg håper vi følger hverandre helt frem til terminen i februar :)

Jeg er 7+5 idag og skal på ul på fredag. Jeg er veldig nervøs, men jeg gleder meg også. Er første gang jeg er gravid og jeg synes liksom ikke at jeg har så mye gravid symptomer, så jeg tenkte det er best å sjekke, selv om legen sa det kunne vente til uke 18...Det er jo en evighet til!! Krysser fingrene for deg, og så tenker jeg du kommer med gode nyheter i morgen :)

Skrevet

lykke til til deg også:)

Håper jeg får høre hvordan det er gått:)

Skrevet

Hei! Jeg håper at alt går strålende og at du får se den lille og at alt er i skjønneste orden :) Vi vil nok se deg her inn skal du se! Du må gi tilbake melding her inne så skal vi sende masse tanker til deg :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...