Gå til innhold

Trodde aldri dagen ville komme da snuppa sov hele natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men livet er helt fantastisk nå!!!

Etter maaange måneder med oppvåkninger hver 1,5-2 timer hele natta, samt kun 30 minutters lurer på dagen, så sover hun HELE natta, fra 19 - 07, og 1-2 timer om gangen på dagen.

Vi slet med søvnen til hun var over 8 mnd, men plutselig løsnet det. Så det er håp for alle som sliter.

Måtte bare dele dette :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhuu! :-)

Kor ufattelig flott ;-)

Skrevet

jeg tror fortsatt ikke det kommer til å skje.....

poden er 4 mnd

Skrevet

Tusen takk for at du delte dette med oss. Nå øyner jeg et håp i det fjerne. :)

Skrevet

lille banan er 8,5 mnd og sånn er det fortsatt hos oss...men skal prøve nattavvenning nå da :)

Skrevet

Det hørtes deilig ut!

Her er lyset i tunnelen uendelig langt unna ift nattesøvn og minstemann er nå 11mnd :-( Håper på bedring snart!

Skrevet

Grattis- det er sååå deilig når de sover rundt=) Det gjør flisa også til tider (9 mnd nå)- men vi har fortsatt en del dårlige netter her og der hvor hun våkner opp og nekter å sovne igjen på flere timer- og DET er pes det!! For det er liksom ikke melk hun vil ha- hun vil rett og slett bare være VÅKEN...

Skrevet

Ja vi har jo noen netter i ny og ne der hun våkner for smokk eller hva det nå er hun vil. Men det er veldig, veldig sjelden nå, og til og med ferie og nye steder går bra. Jeg priser meg lykkelig. Det aller største problemet synes jeg var at JEG ikke klarte å sovne om kvelden, jeg lå liksom bare og ventet på at hun skulle våkne. Nå sovner jeg som en stein, og det var etterlengtet.

Jeg er klar over at ting kan endre seg fort, men bank i bordet! Det er godt slik det er nå.

Jeg var så lei så lei av å høre om de perfekte barna på barselgruppa. Jeg ville spy!

Lykke til med nattavvenning og soverutiner. Det går seg til. (og tro meg, jeg har hatt lyst til å slå folk som har sagt det til meg. Hehe)

Ps: vi måtte tåle noen netter med gråting for å komme dit vi er nå. Vi lot henne skrike, gikk inn hvert 5. minutt. Men det var snakk om sint gråt da, ikke lei seg, redd eller fortvilet. Kun trass. Det var ikke moro å høre på likevel, men når jeg visste at hun bare var sint så holdt jeg ut og det tok ikke mange nettene.

Skrevet

Så deilig!!! Heldig du er!! Gleder meg til det er min tur!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...