Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 før fødselen...hvor mye tror dere puppene kommer til å vokse når de blir fylt med melk? Tenker på ammeBH størrelse nå. Før jeg ble gravid brukte jeg 75B, har gått opp til 80B nå og har en del råmelk som pipler ut, så tror jeg kommer til å få en del melk:) Mø mø
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Det er det ingen som kan gjette. Jeg f.eks vokste 2 cuper i svagerskapet, men så vokste jeg jammen meg 3 cuper til da jeg fikk melka. Så er det greit å ha plass til innlegg også. Så kanskje 75E hvis jeg skulle gjette.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 vokst fra 75b til 80b? høres ut som om du har vokst rundt ribbeina du da? cupen er jo bryst størrelsen. jeg vokste fra en E til en H. Har fremdeles 75 rundt.
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Ikke kjøp noe dyrt noe før etter fødselen i hvert fall, for det er veldig vanskelig å vite :-(
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Det er vel individuelt, men 1 til 2 cuper er vel ganske vanlig? Jeg hadde også 80 b mens jeg var gravid, de første ukene jeg ammet brukte jeg 80 d (mye brystspreng i starten), deretter 80 c når det roet seg... herlig å ha ganske store, fine pupper for en stund=) hehe
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Eh, en b-cup med 80 rundt er jo større enn en b-cup med 75 rundt. 80b tilsvarer jo samme cup som 75c. Er vel helt vanlig å øke omkretsen når man har gravid og skal legge på seg, og babyen kanskje presser ting opp under puppene. Og puppene må jo ha vokst, for ellers hadde hun hatt 80a. Men de fleste kvinner har faktisk feil bh-størrelse. Den vanligste feilen er at omkretsen blir for stor og cupen for liten.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Jeg er også 75B/80B til vanlig. AmmeBH'ene mine var 80C, tror jeg:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Et lite tips: du finner rimelige amme-bh'er på eBay
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Har også hørt at mange kvinner bruker "feil" størrelse...skal dra og få nøyaktige mål en gang når melka forsvinner. Ja 80B cupen var litt større enn 75B cupen, så syntes de passet bedre:) Skjønner at det ikke er lett for dere å gjette hva jeg kommer til å ende opp som, men takk for alle innspill:) Drar og kjøper en billig BH til de første dagene. Gleder meg til pamela pupper, hehe, selvom brysspreng og lekking ikke høres så fristende ut. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Jeg vokste ingenting i svangerskapet. Gikk kanskje opp en størrelse etter fødsel når melken kom akkurat de første dagene bare. Husker jeg hadde melkespreng opp under armene - Au *fnis* Men så gikk jeg ned igjen til min vanlige størrelse, og kunne bruke de gamle bhene mine etter en uke (mistet melken, så trengte ikke ammebh).
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 det er ingen automatikk i at puppene blir så mye større bare fordi du har råmelk før ungen blir født... Jeg brukte 75D før jeg ble gravid, mens jeg gikk gravid, mens jeg ammet, og gjør det ennå, men hadde råmelk som rant de siste par mnd i svangerskapet...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #12 Skrevet 15. juli 2009 75 B før fødsel, 75E første uken etter, konstant brystspreng, det har roet seg nå, bruker 80 C/D D i ammebhene fra h&m
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #13 Skrevet 15. juli 2009 80 b og 75 c er da ikke det samme, tallet er målet rundt og bokstaven cupen. Jeg tar ikke sjansen på å kjøpe inn bh før melka kommer med nummer en gikk jeg opp i både omkrets og cup, med to bare i cup størrelse. Hadde aldri kommet på å kjøpe så store ammebh som jeg brukte det første halvåret.
Daddy-Oh Skrevet 15. juli 2009 #14 Skrevet 15. juli 2009 "feil" bh størrelse sier du? det er vel veldig bevisst mener du vel at dere tar så trange cupp-er som mulig for å fremheve puppene deres? eldgammelt (og virkende) triks sier nå jeg bare.... Så tror ikke det er så mange som tar feil-...... Men hva vet vel jeg, jeg er jo mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå