3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Skal på utkledningsparty til lørdag og fantasien min er skikkelig dårlig for tida... Noen som har noen bra tips til utkledning??
3 er nok! Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 tja.. skal du bruke det du har i skapet, eller skal du kjøpe/lage noe? går jo alltids an å gå som hore, men ikke alltid like morsomt. har du en selskapskjole kan du kjøpe deg en tiara i lekebutikken og lage et sånn bånd til å ha over skulderen å skrive MISS ettellerannet på. (f.eks byen din, gata di eller noe annet. du kan ta mannen din sin dres, mørke solbiller og tegne på en bart og være en mafia-figur. blå tighst+genser+hvitlue=smurf (hvit kjole over= smurfeline). en gang blåste jeg opp masse grønne ballonger og festet de til kroppen med sikkerhetsnåler, og vips, så vaqr jeg en drueklase! vanskelig å sitte da... det var det jeg kom på sånn i farta
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2009 Hehe... Dette var jo genialt!! Tusen takk for fantastisk gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå