Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et praktisk og pent hus :-) Akkuratt passe stort?

Det eneste jeg ville ha gjort om på er å ha inngang til vaskerommet fra kjøkkenet og eventuelt fått bygget kjeller i tillegg.

Skrevet

Hvorfor i all verden dør fra kjøkken inn til vaskerom?

Skrevet

Vi har det nå og jeg synes det er veldig praktisk. Da kan jeg brette klær mens jeg venter på at plata blir varm for eksempel, og dessuten lagrer jeg en del kjøkkenting som jeg sjeldent bruker i skap inne på vaskerommet. Det passer måten jeg jobber på ypperlig :-) Dessuten hadde man fått en hel vegg til venstre for døra hvor man kan ha benk og skap til å lagre ting i. Men for all del, smaken er som baken.

Skrevet

Uten vindfang, det er krise for meg. Gidder ikke se på hus uten vindfang jeg...Eller det jeg ser etter er om det går enkelt an å lage ett vindfang, og det så ikke sånn ut på det huset der, pga trappa.

Trapp rett innenfor inngangsdøra er katastrofalt, spør du meg. Tro meg, jeg lever med det:s

Skrevet

Vi har og trapp innenfor inngangsdøra, og er langt ifra katastrofalt hos oss :)

Synes det så veldig fint ut. Praktiske løsninger.

Skrevet

Vet det er litt utenom, men familien min har også sett litt på såkalte ferdig modeller.

Kan jeg spørre hvor sånn ca de ligger på i pris?

Skrevet

Jeg likte dette huset veldig godt...syns det så veldig koselig ut sånn hvis man først skal bygge altså...:-)

Skrevet

Likte også huset i seg selv godt. Men synes soverommene er små, og det burde vært mulig å ha et soverom nede. Praktisk hvis man brekker beinet, eller bor der til man blir gammel.

Ellers er jeg enig med hun som nevnte dør fra kjøkken til vaskerom. Det har vi også, og det er praktisk å ha de to rommene som man jobber mye i så nært hverandre.

Forøvrig er det altfor lite bodplass, og det vil dere merke godt!

Skrevet

Greit å få litt tilbakemelding på hva andre mener. Godt tips, det der med dør fra kjøkken til vaskerom, da kan man liksom gjøre flere ting på en gang. Tror ikke mannen min ville klart det, men ;-) Problemet blir jo da at en må drasse skittentøy hele veien gjennom kjøkkenet, hvis man ikke har to dører da. Forresten så blir det med kjeller isåfall, sånn at vi får mer oppbevaringsplass der. Og så garasje med bod. Tror nesten dette er drømmehuset :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...