Gå til innhold

Når forteller dere om babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig bare:)

Venter dere til etter 12 uker, eller sier dere det tidligere. Vet ikke hva jeg selv vil gjøre enda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sa det til mine foreldre i uke 5, og et par gode veninner samme dag som jeg fant det ut ;) (4+4). Fint å ha noen venner å støtte seg til om det går dårlig også, tenker jeg. Nå er jeg 9+3... Har ikke fortalt det til noen fler. Såg hjertet og alt i dag på ul - så det skal visst være 95% sjangse for at det går bra.. så får vi se om jeg sier det til noen flere snart :-b

Skrevet

Jeg har allerede fortalt min mor, far og stefar og mine to søstre om det:)

På mandag var vi på UL og så at alt var bare flott, så nå vil vi fortelle han sin familie det og :)

Venter nok litt til med å spre det rundt til venner og bekjente :)

Er forresten 8+4 :)

Skrevet

Heisann!

Med sønnen min for endel år siden fikk alle vite det samme dag jeg testet pos.!!ha.ha-klarte ikke vente,datt meg ikke inn at noe kunne skje..

Nå venter vi til ca uke 17-18 pga.fostervannsprøve..(bortsett ifra til sjefen min på jobb pga.en sykemelding,da)

Men-hadde jeg kommet i bikini eller en ettersittende topp hadde "alle"sett det..heldigvis er det ikke bikinivær her kommende dager..klem

Skrevet

Jeg fortalte det tidlig til gode venner og familie. Det er noe med å dele gleder og sorger..har mistet før og det var godt at de visste om det da. Ønsker ikke at alle skal vite, kolleger ol bekjente får vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...