Gå til innhold

aktive barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hvordan deres erfaringer er..

Når barnet er mye aktivt under svangerskapet, vil babyen bli mye våken og urolig når han/hun er født også? eller har det ingen sammenheng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alex er ihvertfall en indikasjon på at det kan være sant:p Han sarket nesten brist i ribbeinen mine, og sparket meg så hardt og ofte i mellomgulvet at jeg gikk konstant med hikke. Og han har aldri vært en rolig baby. I hundre hele tiden. Laaange våkenperioder fra han var knøtt, og nå som 1 åring er han overalt støtt:p

Gled deg til et aktivt liv hvis barnet ditt blir likt ;)

Skrevet

Med mine har det vært sammenheng på søvnen deres (håper inderlig det stemmer nå også, for da får jg for første gang en baby som sover myyyye, hehe...). Eldstemann var ekstremt aktiv i magen, spinnvill hele døgnet nesten. Han var en rolig og bedagelig baby, men sov minimalt og våknet veldig lett. Mellomste var en god del roligere, men fortsatt aktiv (hadde morkaken foran mot magen den gangen). Han var ganske aktiv baby, tidlig ute med ting, men han sov relativt bra og våknet ikke så lett. Tredje var veldig aktiv i magen, men ikke så ille som første. Han var ekstremt aktiv som baby, aldri i ro og hatet vogn og å måtte ligge, han sov ikke så mye og veldig urolig. Nå har jeg en i magen som er kjemperolig, kan gå mange timer mellom hver gang jeg kjenner henne, så er spent på hvordan hun blir ;-)

Skrevet

Emma var veldig rolig i magen,og nå i dag er hun en rolig og snill jente på 6 år :)

Adrian var vill i magen,fikk ofte vondt fordi han sparka så hardt,og han er vill nå når han har kommet ut av magen. Ikke glad i å sove,kryper overalt,hyler raskt om han ikke får oppmerksomhet,og har nå begynt å dra seg opp etter ting. Så jeg synes han er veldig aktiv hehe. Han blir 7 mnd på søndag

Skrevet

huff..Da får jeg vel en skikkelig rakkerunge denne gangen da..Er så lenge siden jeg fikk min første at jeg husker ikke hvordan han var i magen, men han var en drømmebaby, kan ikke huske han var langt på nær så aktiv som denne krabaten. Her er det liv og røre fra morgen til kveld + natt. Glad samboer har mye større tålmodighet enn hva jeg har:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...