Gå til innhold

til alle med "er jeg gravid?" innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan i helvete skal vi her inne vite om dere er gravide eller ikke? skjønner veldig gdt at dere er spent på svaret og sånn altså, men som sagt; det er umulig for oss å vite om dere er gravide eller ikke. vær så snill å kjøp dere en test fremfor å legge ut sånne spm her. tror ikke jeg er den eneste som er drit lei det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare la være å gå inn på det innlegget da :)

Skrevet

Kjære alle dere som lurer på om dere er gravide eller ikke.

Kom inn til oss på "bli gravid" forumet. Der er en samling hyggelige jenter som ikke "hugger hodet" av dere slik som de gjør her inne.

Skrevet

Nei, du er ikke den eneste som er lei. Og en time etterpå kommer neste innlegg: Å, jeg blør, det er nok en sa!!!! På mensdagen?!?!?

Det var en sann glede å komme videre i 2.tri, å slippe de elendige innleggene.

Bortsett fra alle førstegangsfødende på 2.tri som kjenner liv fra uke 12. STØNN!!! Oppskrytt tarmgass.

Skrevet

Vil nå heller lese er jeg gravid inlegg enn :Jeg smaker på mensen og hvordan suger du mannen din....

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og kjente liv fra uke 10, så;)

Skrevet

Dé´t må være det dummeste jeg har hørt, Tigerpote! Det er faktisk ikke mulig!

Skrevet

Selv om ikke du kjente liv tidlig så trenger ikke det bety at ingen andre gjør det. Jeg kjente liv i slutten av uke 12 og daglig liv siden uke 14.

Skrevet

Fosteret er bare 8 uker gammelt i uke 10 og er langt i fra sterk nok til å lage bevegelser som merkes! Du kan påstå så mye du vil, men det er faktisk ikke mulig å kjenne det i uke 10.

Skrevet

Jeg visste ikke at det var babyen min jeg kjente da, men kjente svake bølger. Da jeg var hos lege for kontroll i uke 12, spurte han meg om jeg kjente noe. Da jeg beskrev "bølgene" for ham, sa han at det var mulig. Jeg vet hva jeg kjente, men du trenger ikke å tro på det.

Daglige bevegelser kom tidlig til meg også.

Skrevet

Jeg kan ikke si å ha sett noen slike innlegg den siste tiden egentlig, annet enn på bli gravid der en diskuterer symtomer som hovedregel.

Kanskje et par tråder denne uken, men det er så mye annet rart her på anonymforum at de drukner i mengden.

Så hadde det vært mange tråder på anonym, så hadde jeg vært lei, men jeg hadde ikke kjeftet eller klagd på de for jeg forstår godt hvordan det er å gå og lure! Som regel er de som lurer flinke til å holde trådene der de hører hjemme.

Skrevet

Ja, virkelig irriterende du.. "barnimagen.com" heter visst siden vi er inne på!

Jeezee..

Skrevet

21.15: vet ikke med deg, men når jeg logger meg inn, så logger jeg meg inn på dinbaby.com.

Skrevet

jeg er andre gangs fødende og kjente liv fra uke 14 er det tidig??

1 gangen var jeg i uke 21.

hvorfor ikke skrive slike innlegg når det er så mye annet piss her inne.

dette med kan jeg være gravid er jo bare kjekt å snakke om for de som gleder seg.

Skrevet

Ja, virkelig irriterende du.. "dinbaby.com" heter visst siden vi er inne på!

Jeezee..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...