Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Så en episode igår og gud for action det er der. For en flørt han Gleager er. Fysj!
solei Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Har aldri sett på det. Men nå har min mann vært bortreist i 5 uker. Ensomheten har tatt overhånd og jeg har sett 4 episoder på rad..fyfy! Blir jo helt satt bak i tid jeg. Minner meg om noen av drittsekkene fra tidligere vennskap...da vi var fjortiser omtrent. Drømte om hele greia inatt..hehe. Godt mannen snart kommer hjem, så jeg får reist tilbake i VÅR tid igjen! Stakkars jenter. De driter i det nå. Men om 10 år er det ikke så fett lenger.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Hehe syns det er kult jeg...er på ferie nå så får ikke sett det:( men jeg er en av de som ikke er flau over å se på det,selv om det ikke er mange jeg kjenner som gjør det.bare litt lett underholdning på slutten av en lang dag!og Gleger er en flørt ja... i like:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Synes Gleager virker som en idiot.. Han prøver å virke så uskyldig med dådyrøynene sine, han vil enkelt ha ALT. Værste er jo at jentene gidder å være med ham!
Tigerpote Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 HAHAHA, både mannen min og jeg er hekta på serien! Gleager får oss til å vri oss av latter hver kveld, han er jo bare så bra!:0) Det rare er at jeg himlet med øynene over venninnene min som så på norske Paradise Hotel, fordi jeg tenkte å herregud, så teit. Men så sappet jeg innom den danske utgaven, og da var det gjort gitt. Så jeg presser øynene åpne helt til det er ferdig, hver kveld, selv om jeg i gravid tilstand gjeeerne kunne lagt med klokken ti! Go Gleager;)
Daddy-Oh Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 hehe, jeg , jeg er mann og jeg digger Gleager. Han gjør akkurat som han vil m damene der inne., Utrolig hva et flott utseende ifølge jentene) og sjarm kan gjøre. Det må jo være gøy å være Gleager som kan velge og vrake. Men litt mindre pupper her enn i den norske serien syntes jeg
solei Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Hehe..trodde du var 33 år gammel jeg. Men klart en mann som han utnytter sine sjangser...han er jo en slik type. Men han kan få problem når han en gang vil slå seg til ro. De andre typene virker litt mer stabile og viser litt mer følelser.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 ser det ikke jevnlig, men er jeg alene i helgene ser jeg gjerne reprisene. Han får nå bare styre på. Men han fremstor jo som en idiotisk sexavhengig mann som ikke klarer å kontr seg og som synes alle damene er uintr. etter han har knullet de. Og det er jo alltid han som knuller 'jobber' har jeg sett - ikke damene.. Så da skjønner jeg kanskje at han blir lei.. At damene gidder klarer ikke jeg å forstå. Synes ikke han er spes pen heller - eller, jo litt pen utseendemessig - men det ødelegger helt når jeg ser hvordan han oppfører seg, later som om han angrer osv. men det ser ut om om han har brukbar str på utstyret sitt da. MEn særlig kresen er han jo ikke. De han holder på med nå er jo ganske pene - men de han styrte med i fjor. Fysjameg!
solei Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Jon er skjønn. Vil jo helst ha en slik type om en vil ha ett forhold. Men de er jo veldig unge de fleste og tenker vel ikke særlig på giftermål enda. Det er jo Paradise Hotel da!
Tigerpote Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 Jon er femi og aseksuell synes jeg. Men klart at jeg ikke vil ha en mann som holder på som Gleager;) Jeg er gift med verdens herligste mann, som verdsetter ekteskapet og troskapen som følger. Men mannen min er en MANN og det synes jeg ikke at Jon er. Men, for all del, han ble jo kåret til drømemannen av jentene der inne, så smaken er som baken;) I fjor? Hva drev Gleager med i fjor? Hæ?
solei Skrevet 15. juli 2009 #12 Skrevet 15. juli 2009 Har bare sett 4 episoder, så har ikke sett så mye til Jon. Enig at en mann skal være MANN. Personlig klarer jeg ikke tøffelhelter.
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #13 Skrevet 15. juli 2009 Putt lojaliteten og den "softe" greien Jon har gående for Line Sofie i en mann som ser ut som Gleager og har hans sjarm. Vips, den perfekte mann! Hehe. Jeg har fulgt Paradise Hotel Danmark i flere sesonger allerede, og forrige sesong var knallbra, bedre enn årets. Norske Paradise Hotel er jo ikke morsomt engang sammenlignet med danskenes:p I tillegg så synes jeg Sukkerchock sin Paradise låt gjør seg godt som en "full på stranda" låt:p
septemberpiken Skrevet 15. juli 2009 #14 Skrevet 15. juli 2009 Ble hekta på forrige sesong av Paradise hotel Danmark, og følger litt med i år også, gitt. Mye morsommere å se på enn den norske, det er i hvert fall helt sikkert... og Gleager er noe for seg selv, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå