paper Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 og det har gått utrolig fort!!!! Jeg er så glad,men samtidig synes jeg det er såå trist å lese om dere det ikke klaffer for...gang etter gang..Livet er så urettferdig,jeg har aldri hatt hverken sa eller andre tunge ikke planlagte erfaringer.. Blitt gravid med en gang,ingen kjempeplager(litt svingninger,men ingenting ifht.hva andre beskriver..),egentlig ingen bekymringer overhodet... Det eneste jeg vil si er at jeg setter sånn pris på alle her inne,for svar og tilbakemeldinger og masse nyttige tips... F.eks det med tidlig ul(uke 7)var helt nytt for meg!!Ble så beroliget av å se hjertet slå da husker jeg... Fortsatt god sommer alle sammen!!Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Hei Paper, det var som om jeg skulle ha skrevet dette selv. Helt enig md deg, og har hatt det helt likt som deg. Vi sees snart i 2 trimester. Jippy. Stor sommerklem til deg og alle sammen her inne
paper Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Ja-vi får følge hverandre,uke for uke... Nesten utrolig dette her-tenk;en baby i februar!!!! Jeg er egentlig ikke redd for at noe skulle gå galt,ikke vært det heller. For noen uker siden hadde jeg ikke matlyst-ble litt bekymra da.Nå er den tilbakr for fullt-og vekta er opp 2kg faktisk!! Men,men..mye væske tror jeg.Tisser mye og ikke har vi mens.. Blir moro dette-vi høres mer innpå bim!!Stor sommerklem til deg og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå