Gå til innhold

uke 8, føler meg ikke gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i følge mine egne beregninger 8+2 i dag, men føler meg ikke gravid. Har symptomer slik som ømme bryster, står opp om natta/tidlig morgen for å gå på do, mensenmurringer, mer sulten og mer trett. Er det flere som har det slik, at de VET de er gravide, men føler seg ikke gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi er begge i februar, så koselig.

Jeg har det også sånn som deg!Ømme pupper, trøtt utover dagen, opp på do om natten.Føler meg ikke så veldig gravid akkurat.

Er 9 uker idag og så hjertelyd i 6+5, så bør jo bare slappe av og kose meg over å være i så god form, men leter stadig etter symptomer!

Jeg er ganske ofte sulten, men blir veldig fort mett og spiser bare halv porsjon middag. Men har veldig lyst på is senere på kvelden!Uff, prøver jo å være sunn.

Tror det er vanlig å være så symptomløs altså.Ser det er mange andre som har det sånn.

Men i gravid bøker, så står det det typiske som skjer hver uke, og alle er jo så forskjellige.

Noen ganger så lurer jeg på om det er noe der i det hele tatt!

Det går nok fint:)

Skrevet

Hei :)

Jeg skal også ha i februar. Og føler det på akkurat samme måte som dere! Har ikke ømme pupper en gang! hehe. Såre brystvorter, små kvalm på kveldene, vond korsrygg å trøøøøtt. Men må si det at jeg lurer på noen ganger om der er noe ja ! Hørte hjertelyd for to uker siden så jeg vet jo at jeg bare skal slappe av :) Men litt så rart for jeg forventa jo igrunn å hele pakka når jeg skulle bli gravid. Vi burde j ovære glade for at vi ikke har hele sulamitten :)

Skrevet

Ja, det er godt å slippe de verste plagene.. Gleder meg til jeg begynner å få mage, regner med at jeg kommer til å føle meg mer gravid da:) Men tenker konstant på at jeg er gravid da, har lyst å rope det ut til alle sammen, men skal vente til uke 12. Har foreløpig kun fortalt det til nærmeste familie:)

Skrevet
:), gratulerer så mye... jeg har det på samme måte, bare ømme pupper... tror at vi er heldige... ville ikke ha vært morsomt hvis man gikk med konstant kvalme... en av mine veninner ble skikkelig kvalm og ble sykemeldt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...