Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Når han var 7 mnd gammel, det gikk helt fint (da hadde han sovet natten gjennom i flere mnd)
gravid igjen :) Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 min er snart 4.. er det litt tidlig kanskje ?
It's all about me Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Nr 1: 1 uke etter at han ble 2 mnd. Nr 2: 1 uke før hun ble 2 mnd. Kommer det en nummer tre blir det nok enda litt tidligere. For å gå fra å våkne haugevis av ganger i løpet av natten gjorde dette at de som natten igjennom etter to ganger. Tydlig av at de voknet mye av at jeg lå ved siden av og ikke fordi de var sultne.
Mamma til gutt 05 Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Her flyttet poden på eget rom når han var 6 uker. Da sov han gjennom natten og holdt mamma våken med rare lyder,så da ble det sånn.
gravid igjen :) Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2009 tusen takk for svar tror han flytter inn på eget rom jeg best for oss alle. han kommer til og sove bedre og ikke bli vekket av melkelukt og lyder og en storebror som ofte kommer hoppende inn om natten/tidlig morning :9 så da prøver vi nok det
BabyBlue Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 4 uker her Funker kjempebra, skulle nok vært flinkere til å lagt han tilbake etter nattmat, men da ender han inne sammen med oss....jeg blir så utrolig trøtt av å amme jeg kan sovne hvor som helst føler jeg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Første flytta da hun var 12 uker (spiste ikke på natta lenger da), mens plutt ble flytta forrige uke (blir 5mnd neste uke, spiser ikke på natta lenger). Begge ungene har sovet bedre på eget rom enn sammen med oss (pappa som er supersnorker og høres ut som en elefant i glassmagasin selv når han sover).
gravid igjen :) Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2009 hehehehe herlig beskrivelse yaddaline hohoho.. må le jeg har veldig tro på at alle sover bedre dersom barna er på eget rom. + at jeg kjenner jeg irriterer meg over og "liste " meg inne på vårt rom .. nei, nå lager jeg til rommet hihi
mosmo Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 jeg flyttet nora inn på eget rom når vi flyttet fra leilighet og hus hun sover så mye bedre hun var 3,5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå