Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 27 nå, i går var jeg på grilling hos en venninne. Når jeg kom hjem på kvelden hadde jeg ganske mageknip, men sovna til slutt. Noen timer senere våknet jeg å måtte bare løpe på do. Hadde skikkelig vondt i mage, å jeg hadde skikkelig diare. Er litt bedre i magen i dag, men er det noe grunn å ringe lege? Eller kan det bare ha vært at magen ikke helt tålte det kjøttet jeg spiste? Blir litt nervøs.. Om det kan være bakterier som er farlig. Men tenker jo at så lenge jeg er bedre nå, så kanskje det går bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette bare var en engangshendelse så er det nok bare vanlig magebesvær og ikke noe å bry seg om (i min mening!).

Jeg får alltid magetrøbbel når jeg endrer spisevanene mine bare bittelitt. Dersom det går for lang tid før jeg spiser, om så bare noen timer, så får jeg mageknip etter måltidet (sånn ligge på sofaen og kaldsvette av smerte mageknip) og det ender som regel alltid opp med å løpe på do.

Spiste dere middag litt senere enn vanlig hos venninnen din kanskje? Var det noe der som var uvant for magen din?

Dersom smertene har gitt seg og du har normal avføring nå i dag så hadde jeg ikke bekymret meg mer.

Skrevet

okei, tusen takk for svar!! :) Jeg spiser ikke så ofte kjøtt, så kan være det, å det hender jeg får trøbbel med magen ja. Så får bare se det ann. Men man bekymrer seg for så mye. ;) Men takk igjen for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...