Mamma til gutt 05 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har kjøpt en flaske vin til de tre som har ansvaret for min sønn sin base. Og det er jo greit nok, men en av disse av vært med han i to år nå, men nå skal hun ikke følge med videre. Denne personen er helt unik for min sønn, han kaller henne bestevennen sin :-) Det som er at jeg gjerne vil kjøpe en ekstra ting til henne for å vise at vi har satt pris på henne. Men hva kan jeg kjøpe tro......armbånd el er det for dumt eller hva?
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Jeg jobber selv i barnehage og hadde blitt kjempe glad for ett armebånd i allefall
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Synes også armbånd høres kempefint ut:) Men vil også si at det faktisk er fagarbeiderne og assistentene som er mest sammen med barna våres, koselig å gå en oppmerksomhet til de også. Synes det er litt dårlig å gjøre forskjell jeg
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 sorry alle skriveleifene....gikk litt fort )
Mamma til gutt 05 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2009 Ja det er jeg enig i . Hun som skal få det er vel egentlig assistent. Det er to assistenter og en pedagog på hver base. Alle tre får en vinflaske, men tenkte å gi noe ekstra til hun som ikke skal være med han videre. Han har vært veldig knyttet til henne fra dag en, og det er trist hun ikke skal være med videre. De to andre skal være med han i to år til. Så de får nok en ekstra gave når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå